EuropaPark
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

אירופה-פארק ביער השחור: המקום שבו כיף פוגש הרפתקה

אירופה-פארק ביער השחור: המקום שבו כיף פוגש הרפתקה

אירופה-פארק ביער השחור: המקום שבו כיף פוגש הרפתקה

עזרה עם תכנון החופשה בפארק אירופה?

אירופה-פארק ביער השחור: המקום שבו כיף פוגש הרפתקה

אירופה-פארק ביער השחור: המקום שבו כיף פוגש הרפתקה לכל המשפחה! מדריך למטיילים בפארק אירופה (היער השחור), גרמניה!

דמיינו את עצמכם חווים ריגושים מרטיטי לב, טובלים בנופים ציוריים ומגלים שילוב יוצא דופן של הרפתקה והתרגשות – והכל ביעד קסום אחד. ברוכים הבאים לפארק אירופה ביער השחור, שם מחכים לכם זיכרונות בלתי נשכחים! זהו מקום שבו כיף פוגש הרפתקאות, מושך מיליוני מבקרים מרחבי העולם מדי שנה.

פארק אירופה הוא הרבה יותר מפארק שעשועים; זהו מקלט רב פנים של פלא השוכן בתוך אזור היער השחור הקסום בגרמניה. צאו איתנו למסע בעודנו מתעמקים בחוויות שובות הלב שמחכות לכם בפארק אירופה, כולל אטרקציות מדהימות, מתקנים מהשורה הראשונה, אפשרויות לינה נעימות, נופים ציוריים עוצרי נשימה וחוויות אוכל מענגות. זה הזמן לחקור ולהתאהב בשילוב מדהים זה של פלאים מעשה ידי אדם ומשאבים טבעיים שיוצר את היעד המושלם לחופשה לזכור!

אירופה-פארק ביער השחור: המקום שבו כיף פוגש הרפתקה

נכנסים לעולם הפנטזיה של פארק אירופה

ברוכים הבאים לפארק אירופה, עולם קסום שבו פנטזיות הופכות למציאות, והרפתקאות מסעירות מחכות לבואכם. מלון אירופה פארק (Europa Park) שוכן בינות הנופים הקסומים של היער השחור (Black Forest) בגרמניה, ומזמין את מבקריו להתפנק עם מגוון רחב של אפשרויות בילוי, המציגות לראווה כל דבר, החל מרכבות הרים מלאות אדרנלין ועד הופעות חיות שובות לב.

כאשר אתם עוברים דרך השערים הראשיים המקושטים של פארק אירופה, צפו לקבל את פניכם על ידי ההתרגשות של מעל 100 אטרקציות על פני 18 אזורי נושא המייצגים מדינות אירופאיות שונות. אל תופתעו אם תמצאו את עצמכם מתקבלים בברכה על ידי דמות קמע ידידותית, שלא יכולה לחכות שתצטרפו אליהם לחקור את פלאי הפארק הרבים. בין אם אתה מחפש ריגושים או מטייל פנאי, יש משהו בפארק אירופה המותאם לתחומי העניין שלך, המבטיח שהביקור שלך יהיה חוויה בלתי נשכחת.

עשו את דרככם בפארק וגלו רכבות הרים עוצרות נשימה כמו סילבר סטאר, אחת מרכבות ההרים הגבוהות והמהירות באירופה, שמבטיחה להשאיר אפילו את הלב הנועז ביותר דופק. להרפתקה עדינה יותר, היכנסו לעולמו המסקרן של ארתור, אטרקציה משפחתית עטורת פרסים בפנים ובחוץ שתיקח אתכם דרך הממלכה המיתולוגית של המינימויס במסע מדהים ויזואלית וסוחף.

תנו לכיף להמשיך על ידי השתתפות במופעים חיים הפונים לכל הגילאים וההעדפות, כגון האקרובטיקה שובת הלב של מצעד המסיבות של אד, או אתגרו את החושים שלכם עם Voletarium הסוחף – התיאטרון המעופף הגדול ביותר באירופה. אל תחמיצו את ההזדמנות לטבול את עצמכם בכיף בנושא מים ברולנטיקה, עולם המים רחב הידיים של הפארק, או לחפש מפלט מהשמש באטרקציות ובמתקנים המקורים הרבים של הפארק, המושלמים לבריחה מחום הקיץ.

כדי להבטיח שתפיקו את המרב מהביקור שלכם, הקפידו לחקור את אזורי הנושא הייחודיים של הפארק, שכל אחד מהם מהדהד את התרבות, הארכיטקטורה והמיתוסים של האזור שהוא מייצג. פארק אירופה הוא יותר מסתם פארק שעשועים; זוהי חוויה המספקת למבקרים את ההזדמנות לחגוג, לחקור ולהתעמק בסיפורים ובאגדות הקסומות של אירופה. אז היכנסו לעולם הפנטזיה של פארק אירופה והרשו לעצמכם להיסחף במערבולת של הרפתקאות והתרגשות!

היער השחור – ביתם של אטרקציות מסנוורות

פארק אירופה (Europa Park), השוכן בלב היער השחור (Black Forest) הקסום של גרמניה, מציע שילוב ללא תחרות של הרפתקה, כיף ויופי טבעי. אזור זה, המפורסם ביערות הצפופים שלו, בגבעות המתגלגלות ובכפרים הציוריים, מספק את הרקע המושלם לאחד מפארקי השעשועים הטובים בעולם. המבקרים ביער השחור יכולים ליהנות ממגוון רחב של שעשועים ואטרקציות בעודם מתחממים בסביבה השלווה של מיקום קסום זה.

בעוד האטרקציות מלאות האדרנלין של פארק אירופה עצמו הן מוקד משיכה מרכזי למבקרים, היער השחור מציע שפע של פעילויות אחרות כדי לבדר את כל המשפחה. מטיולים עוצרי נשימה ואופני הרים ועד טירות ומוזיאונים היסטוריים, האזור משרת מחפשי הרפתקאות, אוהבי טבע וחובבי היסטוריה כאחד. לא רק שהיער השחור הוא ביתם של רכבות הרים מרגשות, מתקנים מלאי אדרנלין ובידור אינסופי שמספק פארק אירופה, אלא שהוא גם מעניק למבקרים הזדמנות לחקור את נופיו הרחבים ולטעום את האווירה הייחודית שלו.

אולי אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר באזור הוא מפלי טריברג, המפל הגבוה ביותר בגרמניה, המדורג מעל 160 מטר. פלא זה נגיש בקלות באמצעות מספר מסלולי הליכה השזורים דרך היער העבות, וטובלים עוד יותר את המבקרים בשלווה המפתה של ארץ פלאות טבעית זו. אטרקציה נוספת שחובה לראות היא אגם טיטיזי, אגם קרחוני שליו וצלול כבדולח המושלם לשיט, שחייה, או פשוט לספוג את הנוף היפה להפליא.

עבור חובבי תרבות, היער השחור מתגאה במספר רב של עיירות וכפרים שובי לב שופעי היסטוריה, אמנות ומסעדות גרמניות אותנטיות. העיירה הציורית פרייבורג, למשל, מדהימה את המבקרים עם אדריכלות ימי הביניים, הכיכרות ההיסטוריות והתעלות המפותלות. בינתיים, הכפר המקסים באד דירהיים (Bad Dürrheim) מציע ספא ברמה עולמית וחנויות יוקרתיות – דרך מושלמת לבלות יום נינוח לפני החזרה לרכבות ההרים המלהיבות בפארק אירופה.

אחת האטרקציות העיקריות באזור היא המוזיאון הפתוח של היער השחור, המספק תובנה על חייהם ומסורותיהם של התושבים המקומיים המשתרעים על פני מאות השנים האחרונות. מוזיאון זה כולל בתי חווה משוחזרים בקפידה, המאפשרים למבקרים לטבול את עצמם במורשת ובתרבות המקומית.

אף ביקור בפארק אירופה ביער השחור אינו שלם מבלי לחקור את האטרקציות הרבות שיש לאזור להציע. מטיולי ריגושים עוצרי נשימה בפארק ועד לסביבות טבעיות שלוות ועיירות היסטוריות, היער השחור משלב בצורה חלקה כיף והרפתקה עם השלווה והקסם של יעד קסום באמת.

תכנון החופשה שלכם בפארק אירופה: מלונות וקמפינג

פארק אירופה מציע מגוון רחב של יחידות אירוח המתאימות לטעמו ולתקציבו של כל מטייל, ומבטיחות שהייה בלתי נשכחת ונוחה בעודכם נהנים מהפארק ומהנוף הקסום של היער השחור. ממלונות נושא וגסטהאוסים נעימים ועד אתרי קמפינג ומתקני קרוואנים, תוכלו למצוא את אפשרות הלינה המושלמת העונה על העדפותיכם וצרכיכם.

מלון אירופה פארק מתגאה בשישה מלונות מעוצבים בפאר בדירוג 4 כוכבים, שכל אחד מהם מציע אווירה ייחודית שתוביל אתכם לעולם אחר. המלונות כוללים את El Andaluz, אשר לוכדת את הקסם של פינקה ספרדית; קולוסאו (Colosseo), מלון במוטיב איטלקי המזכיר את רומא העתיקה; קסטילו אלקזאר, טירה ספרדית קסומה מימי הביניים; סנטה איזבל, מנזר פורטוגזי שליו; בל רוק, המוביל אותך לניו אינגלנד; ו-Krønasår, מלון בסגנון סקנדינבי המשדר אלגנטיות נורדית. כל אחד מהמלונות הללו כולל נוחויות מודרניות, חדרים נוחים ושירות ברמה הגבוהה ביותר כדי להפוך את שהייתכם לבלתי נשכחת.

עבור אלה המחפשים אפשרות זולה יותר מבלי להתפשר על איכות, Europa-Park מציע מספר בתי הארחה ודירות נופש. יחידות אירוח אלה מספקות נוחות ונוחות במרחק הליכה מהכניסה לפארק, מה שהופך אותן למושלמות עבור קבוצות ומשפחות שרוצות למקסם את זמנן בחקר האטרקציות.

חובבי טבע ומחפשי הרפתקאות ימצאו גם אפשרויות המותאמות לצרכיהם, עם אתר הקמפינג ומתקני הקרוואנים של פארק אירופה. אתר הנופש מציע לאוהבי הטבע סביבה כפרית, אך נעימה, בה תוכלו להירגע ולטעון מצברים לאחר יום מרגש בפארק. אתרי אוהלים מצוידים באספקת חשמל, ומספר בתי מרחץ ומתקנים סניטריים זמינים באתר. עבור אלה הנוסעים עם קרוואנים, קרוואנים או קרוונים, מתקני הקרוואנים של אירופה-פארק מספקים מקום לינה בטוח ונוח, עם חיבורי חשמל, אספקת מים ותחנת פינוי פסולת.

ללא קשר ליחידת האירוח שבחרתם, כל האורחים נהנים מגישה למגוון שירותים, לרבות שירות אורחים 24 שעות ביממה, שירות הסעות חינם לפארק וגישה מוקדמת בלעדית לאטרקציות נבחרות. לכן, בין אם אתם מעדיפים את האווירה האלגנטית של מלון נושא, את המחיר הזול והנוחות של בתי הארחה, או את הרוח ההרפתקנית של קמפינג, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת בפארק אירופה ביער השחור עוצר הנשימה.

כשאתם מתכננים את ביקורכם בפארק אירופה, אל תשכחו לחקור את היער השחור הסמוך ואת שלל האטרקציות המסנוורות שבו, כפי שיפורט בסעיף הבא, "היער השחור – ביתם של אטרקציות מסנוורות".

טיולי הרפתקאות ותצפית ציורית ביער השחור בגרמניה

מלבד הכיף מלא האדרנלין שמציע פארק אירופה, היער השחור בגרמניה הוא אוצר בלום של נופים ציוריים והרפתקאות חוצות מרגשות. האזור כולל מרחבים עצומים של יערות ירוקים שופעים, גבעות מתגלגלות, שבילים מתפתלים וכפרים מוזרים, המציגים הזדמנויות אינסופיות למטיילים לחקור ולחוות את הנשימה

הכירו את המתקנים המומלצים בפארק אירופה

Europa Park מציע מגוון רחב של מתקנים על מנת להבטיח את הנוחות והקלות המרבית למבקרים בו. הפארק מספק שירותים ושירותים שונים העונים על צרכיהם של אורחיו המגוונים, החל ממשפחות עם ילדים קטנים ועד למחפשי הרפתקאות וחובבי אוכל.

מתקן מרכזי אחד המעצים את חווית המבקרים הוא השירותים המרווחים והנקיים, הזמינים במקומות נוחים ברחבי הפארק. בנוסף, מתקנים רפואיים נגישים גם כדי לספק כל דאגה או חירום הקשורים לבריאות. ההורים יכולים לנצל את חדרי הטיפול בתינוקות, המצוידים בעמדות החתלה ואזורי האכלה, המבטיחים ביקור חלק ומהנה למשפחות עם ילדים קטנים.

המלון כולל אזורי עישון ייעודיים לאורחים הזקוקים להם, תוך שמירה יעילה על סביבה ללא עישון ברוב חלקי הפארק. יתר על כן, הפארק ידידותי לכיסאות גלגלים, עם שבילים נגישים ומתקנים לאנשים עם קשיי ניידות.

להרפתקה בלתי נשכחת, חשוב להתפנק בחנויות המזכרות של פארק אירופה, וללכוד את תמצית המסע המדהים שלכם. כדי לשפר עוד יותר את הביקור שלכם, אל תשכחו להשתמש באפליקציה של הפארק, הכוללת מפה אינטראקטיבית ומידע בזמן אמת, שתנחה אתכם להפיק את המרב מהטיול שלכם בפארק אירופה וביער השחור המרהיב.

ברים ומסעדות: אירופה-פארק אורבן פסטיבל

כאשר מטיילים בפארק אירופה, חיוני לתדלק ולהירגע בתוך ההתרגשות. בפסטיבל העירוני אירופה-פארק (Europa-Park Urban Festival) המצופה מאוד, המבקרים יכולים להתפנק בחוויה גסטרונומית ייחודית. עם ברים ומסעדות רבים המציעים מגוון של מאכלים מגוונים וטעימים, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו.

פסטיבל שוקק חיים זה מציג מוזיקה חיה, הופעות מוכשרות ואורות מסנוורים, היוצרים אווירת אוכל בלתי נשכחת. החל ממנות גרמניות מקומיות וכלה בתענוגות קולינריים בינלאומיים, הפסטיבל מתאים לכל הטעמים וההעדפות. לא רק שהמשתתפים יכולים להתענג על אוכל ומשקאות מעוררי תיאבון, הם יכולים גם להתענג על האווירה המזמינה הנובעת מהרקע המרהיב של פארק אירופה.

כחלק בלתי נפרד מהחוויה שלכם בפארק אירופה, אל תשכחו לקחת הפסקה בפסטיבל העירוני תוך כדי חציית נפלאות היער השחור והאטרקציות השונות שבו. אירוע תוסס זה לא רק מספק הזדמנות לטעון מצברים לאחר רכיבות מלאות אדרנלין, אלא גם תורם משמעותית לזיכרונות המדהימים שתיצרו במהלך ביקורכם בפארק אירופה ובאזור היער השחור.

אטרקציות החובה של פארק אירופה

גלו שתיים מהאטרקציות הפופולריות ומלאות האדרנלין ביותר בפארק אירופה שאסור לכם לפספס במהלך הביקור שלכם.

אטרקציה סוג

שם אזור נושא אטרקציה תיאור
מגה רכבת אש כחולה איסלנד רכבת הרים חוויה של רכבת הרים מחשמלת הכוללת פיתולים, סיבובים ולולאות במהירות גבוהה, המגיעים למהירות של עד 100 קמ"ש (62 מייל לשעה).
וולטריום ארץ הרפתקאות התיאטרון המעופף מסע סימולציית טיסה מהפנט שלוקח אותך להמריא מעל נופים אירופיים עוצרי נשימה עם טכנולוגיית הקרנה חדישה.

אירופה-פארק והיער השחור שאלות נפוצות

מידע כללי

  • מהו פארק אירופה והיכן הוא ממוקם?
    פארק אירופה (בגרמנית: Europa-Park) הוא פארק שעשועים פופולרי הממוקם ברוסט (Rust), גרמניה, בסמוך ליער השחור הציורי. הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות, מתקנים ואפשרויות בילוי, מה שהופך אותו ליעד מושלם לכל המשפחה.
  • איך מגיעים לפארק אירופה מהיער השחור?
    המלון נגיש בקלות מהיער השחור באמצעות רכב, רכבת או אוטובוס. ישנן אפשרויות תחבורה רבות הזמינות כדי לספק את הצרכים וההעדפות של מטיילים המבקרים בפארק מהיער השחור.
  • אילו מקומות אירוח זמינים במלון Europa-Park?
    מלון אירופה-פארק (Europa-Park) מציע אפשרויות לינה שונות, לרבות מלונות נושא עם עיצובים ייחודיים ומתקני קמפינג נוחים הסמוכים לפארק באתר הנופש אירופה-פארק קאמפ ריזורט (Europa-Park Camp Resort).
  • מה אני יכול לצפות למצוא ביער השחור ליד פארק אירופה?
    היער השחור הוא אזור טבעי קסום, הידוע ביערות הצפופים שלו, בנופים מרהיבים ובהרפתקאות בחיק הטבע. המבקרים יכולים ליהנות מטיולים רגליים, רכיבה על אופניים וסיורים בעודם מתפעלים מהנופים שובי הלב של היער השחור.
  • באילו מתקנים מומלץ לבקר בפארק אירופה?
    פארק אירופה מתגאה במספר מתקנים איכותיים, לרבות אטרקציות, מופעים ופעילויות פנאי המיועדות לכל הגילאים. מרכבות הרים מלאות אדרנלין ועד מגרשי משחקים לפי נושא, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו.
  • אילו אפשרויות של אוכל וחיי לילה זמינות במלון Europa-Park ?
    פארק אירופה (Europa-Park) מציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה וחיי לילה, החל ממסעדות לא פורמליות וכלה בחוויות אוכל משובחות. הפסטיבל העירוני אירופה-פארק (Europa-Park Urban Festival) מציע בידור תוסס, אוכל טעים ומשקאות מרעננים על רקע הפארק המדהים.

יתרונות וחסרונות של ביקור בפארק אירופה ביער השחור

יתרונות

  • מגוון רחב של אטרקציות: פארק אירופה מציע מבחר מגוון של מתקנים מרגשים, מופעים שובי לב ופעילויות מרתקות לכל הגילאים.
  • מיקום ציורי: הפארק שוכן בתוך הנוף עוצר הנשימה של היער השחור, ומציע יופי טבעי מדהים וחוויות ייחודיות.
  • אפשרויות לינה: פארק אירופה מספק מגוון רחב של לינה, כולל מלונות נושא ואפשרויות קמפינג, כדי להתאים לכל תקציב והעדפה.
  • נושאים סוחפים: אזורי הנושא הייחודיים של הפארק מספקים חוויה סוחפת, ומעבירים מבקרים ממדינה אירופאית אחת לאחרת.
  • מתקנים ברמה עולמית: המתקנים המעולים של פארק אירופה, הצוות המסור ושירות הלקוחות המעולה מבטיחים ביקור ללא טרחה ובלתי נשכח.
  • אירועים מרגשים: תמיד יש משהו חדש לחוות בפארק אירופה, הודות לפסטיבל העירוני השנתי שלהם ולאירועים עונתיים אחרים.

חסרונות

  • המונים בעונת השיא: פארק אירופה יכול להיות עמוס למדי בעונות הקיץ והחגים, מה שעלול להוביל לתורים ארוכים ולזמני המתנה לאטרקציות.
  • נגישות: למרות שהפארק מקושר היטב בתחבורה ציבורית, עדיין יכול להיות מאתגר להגיע אליו ללא רכב פרטי.
  • מחסום שפה: בעוד שרוב אנשי הצוות מדברים אנגלית, לחלק מהמופעים והאטרקציות אין תרגום לאנגלית, מה שיכול להוות דאגה עבור מי שאינם דוברי גרמנית.
  • תלות במזג האוויר: אטרקציות ופעילויות מסוימות באוויר הפתוח עשויות שלא להיות זמינות במקרה של גשם או תנאי מזג אוויר שליליים אחרים.
לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן