EuropaPark
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

מופע עם ארוחת ערב בפארק אירופה

מופע עם ארוחת ערב בפארק אירופה

Dinner Show

עזרה עם תכנון החופשה בפארק אירופה?

מופע עם ארוחת ערב בפארק אירופה

פארק אירופה הוא לא רק פארק משפחתי, חוויה זוגית באירופה פארק בגרמניה יכולה להיות בילוי בלתי נשכח עם מופע ארוחת ערב המבוקש שכולל הופעות קרקס, מחול ואוכל ברמה גבוהה.

לא רק חופשה משפחתית: פארק אירופה עם צדדים שלא הכרתם

אם אתם מגיעים עם ילדים בוגרים או נסעתם לחופשה זוגית ביער השחור, כנראה שלא תרצו לפספס את פארק אירופה ואירועים מיוחדים שהפארק מציע עבור אורחיו.
אחד האירועים המושקעים של הפארק הוא מופע ארוחת ערב (Europa Park Dinner Show), ערב בלתי נשכח שמתרכז כל כולו באהבה, תשוקה ואנרגיה שמכוון לקהל המבוגר.
מופע ארוחת ערב מתקיים החל מאמצע נובמבר (לרוב החל מ 18.11) עד לאמצע פברואר (לרוב עד 12.2), משמעות הדבר היא שגם כשהפארק סגור החל מהשבוע הראשון של ינואר הפארק מארח אנשים לאטרקציה גדולה ויחידה במסגרת תיאטרון ארוחת ערב.
פארק אירופה מציע עבור אורחיו מספר אירועי ארוחת ערב, בנוסף למופע ארוחת הערב ישנם אירועים נוספים כמו משתנה ימי הביניים וארוחת ערב וסרט.
פארק אירופה אמנם מציע אירועים שונים במהלך תקופת הפגרה (השבוע הראשון של ינואר ועד השבוע האחרון של מרץ), אך לא פותח את מתקניו אלא מציע אירוח ייחודי שלא ניתן למצוא במקום אחר.

מה כולל מופע ארוחת ערב בפארק אירופה?

מופע ארוחת ערב מציע חוויה בלתי נשכחת, במסגרת הפעילות יוצג לכם מופע מרגש עם מוזיקה חיה, שירה, קומדיה, קרקס ומחול עם עשרות אמנים בינלאומיים שיציגו עבורכם מופע מרהיב.
המופע מתקיים באזור פארק תיאטרון, משך המופע הוא כחמש שעות, פתיחת הדלתות למופע החל מהשעה 18:00.
בין ההופעות תוכלו ליהנות מצמד אלנסיה עם רמה גובהה של אקרובטיקה, צמד זורקי סכינים, מופע קומדיה של סזאר דיאס, להקת הסנדקים עם מופעי אקרובטיקה, אומנות תנועות הגוף של ויקטוריה דזיובה, שחקנים בינלאומיים, זמרים וזמרות בינלאומיים, נגנים ומופע שלם שיוצר נשף מפואר שיותר עליכם רושם.
ההופעה מתקיימת בבמת התיאטרון הגדולה של תיאטרון אירופה פארק, עיצוב איטלקי קלאסי עם מקומות שמורים למוזמנים בלבד.

אבל זה לא הכל, כפי שכבר הבנתם הקולינריה הגבוהה ממתינה לכם עם תפריט של השף פיטר האגן ויסט עם ארוחה בת 4 מנות בשריות או צמחוניות: מנה ראשונה, מנה שנייה, מנה עיקרית וקינוח.
בנוסף תוכלו להזמין אלכוהול משובך או לקבל אפריטיף, שתייה קלה וחמה בהתאם לסוג הכרטיס אותו הזמנתם.
רגישים למזון מסוים? צריכים התאמה מיוחדת? תוכלו להודיע על העדפות עד שלושה ימים לפני האירוע בדוא"ל: gaesteservice@europapark.de או בטל': 678 8605 7822 49+.

הופעות ואוכל במופע ארוחת ערב יכולים להשתנות מעת לעת, בהתאם לתקנון של פארק אירופה.
אם אתם מגיעים עם רכש ניתן להחנות בחניון החנייה השמורה ליד הכניסה הראשית של פארק אירופה, ניתן להיעזר בשילוט באזור ויש לסרוק את כרטיס האירוע במחסום החניון (הכרטיס שלכם הוא גם כרטיס החנייה שלכם לצורך יציאה מהחניון ללא תשלום).
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי תוכלו לשלוח מייל אל דוא"ל ייעודי לפעילות, בין השעות 9 בבוקר ל 3 בצהריים: info@dinnershow.europapark.de

לרכוש כרטיסים: כמה עולה מופע ארוחת ערב? באילו תאריכים?

רכישת כרטיס למופע ארוחת ערב לא מחייבת כניסה למתקני פארק אירופה בימים שבהם הפארק פועל, לשם כך רוכשים כרטיס לפארק אירופה בנפרד – למרות זאת, הכרטיסים השונים מקנים לכם כניסה לפארק לפארק אירופה בעונת הפעילות והחל מאמצע היום.
בכל הזמנה מומלץ לבדוק תאריכים נוחים, האם ישנם שינויים כלשהם בתמורה המתקבלת או במופעים.

אפשרויות כרטיסים (המחירים משתנים מעת לעת, בימי שישי ושבת הכרטיסים יקרים יותר):
כרטיס מופע ארוחת ערב החל מ- 123 אירו לאדם: מופע, ארוחת ערב בת 4 מנות, כניסה לפארק החל מהשעה 17:00 במהלך העונה, חנייה חינם, מלתחה חינם.
כרטיס ארוחת ערב וחלום החל מ- 194 לאדם בחדר זוגי: כרטיסים למופע, כניסה לפארק החל מהשעה 17:00, לילה חלומי בבית מלון, בופה בוקר מפואר וכניסה לאזורי הסאונה והבריכה.
כרטיס ארוחת ערב שואו דלוקס החל מ- 219 אירו לאדם: מופע, ארוחת ערב בת 4 מנות, כניסה לפארק החל מהשעה 17:00, ישביה בגלריה של תיאטרון אירופה פארק, חבילת משקאות (לדוגמה: שמפניה ויין) ו אפריטיף.

לחזור למשהו ספציפי?
דילוג לתוכן